Divadelní recenze

Magdaléna Řiháková

Divadelní recenze: Jméno v Městkém divadle Brno

Když jsem zjistila, že bude Městské divadlo Brno uvádět francouzskou komedii Jméno, srdce mi zaplesalo. Znala jsem tenhle kus ve filmové verzi a velmi mě pobavil.

28.9.2015 v 17:10 | Karma článku: 8.55 | Přečteno: 459 | Diskuse

Magdaléna Řiháková

Černá Labuť - Reduta

V našich životech se čas od času vyskytnou události nebo činy, o kterých jsme tvrdili, že nám se rozhodně stát nemůžou. Mohou to být malé okamžiky, které se týkaly jenom nás a našich nejbližších, ale může se jednat i o události, které ovlivnily téměř každého na zeměkouli a se kterými nikdo nepočítal. Právě o těchto jevech je nové představení brněnské Reduty – Černá Labuť.

22.2.2015 v 13:30 | Karma článku: 8.56 | Přečteno: 850 | Diskuse
Počet článků 26 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 974

Jsem studentka, fejetonistka, divadelní kritička a velká milovnice módy. Mám dva blogy, které jsou sice krásné, ale bez čtenářů. A to je škoda a sama si tam návštěvnost nezvednu. Berte prosím mé články s nadhledem, není to kniha životních mouder ani zaručených pravd.