Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

V dnešních chmurném dni jsem se konečně zasmála :-)

1 0
možnosti

Tak se zastavte klidně častěji...moc mě baví bavit :)

0 0
možnosti

nekupuji si žádné časopisy, občas prolistuji v čekárně u lékaře. Je jich tolik a v podstatě jsou do puntíku všechny stejný. Až na pár výjimek..v jednom se dočtu, že jistá "telebrita" používá jistou kosmetiku a užívá si s jistým plejbojem a v druhém si ten samý plejboj užívá s jinou pipinou, která používá stejnou kosmetiku jako telebrita, aby se jí vyrovnala;-D A taky mě fascinuje reklama na oblečení, kde je vidět hlavně obličej modelky a kousíček halenky, u které je uvedena značka a cena a dokonce i značka a cena lodiček a kabelky;-D zřejmě budou v příštím čísle...ach jo. Ale kouká se na to hezky, na ty fotky, ceny raději přehlížím:-)

Fajn článekR^

0 0
možnosti
PT

P36e86t40r 60T42ů68m58a

6. 4. 2015 14:24

Technická, nedostatek vody v těle není detoxikace, ale dehydratace.

Je to jen takové malé rýpnutí:-)

0 0
možnosti

To já přeci vím. Detoxikace je proces, kterým se často ohánějí články tohoto typu...proto jsem ji tady použila.

2 0
možnosti
AO

Hezky napsané.. :) díky :)

0 0
možnosti
HH

Milá paní, moc se litujete. Ta voda je důležitá a cvičení taky. ( Mám 2 VŠ a 69 let)

0 6
možnosti
JN

Nepostřehla jsem, že by se litovala. Jen napsala pravdu R^

7 0
možnosti
OP

Pěkný článek. Já si spíše listuji časopisy pro zahrádkáře, jsou vesměs stejně načančané jako Elle a aby se jeden mohl řídit se jejich radami, chtělo by to prodloužit den na 100 hodin, nicméně tu a tam je v nich hezká a užitečná inspirace

2 0
možnosti

To je přesně ono. Nebláznit z toho, jen se nechat inspirovat. :-)

3 0
možnosti
Foto

R^:-)

Párkrát jsem Elle prolistovala, když jsem seděla u holiče. Za stovku tam bylo 85% reklam a fotografií, možná 3 články (max.).

9 0
možnosti

no jo, navíc ty články většinou pořád recyklují dokola, nakonec co vymýšlet pořád novýho na téma Vánoce, Velikonoce, prázdniny či sex;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Jsem studentka, fejetonistka, divadelní kritička a velká milovnice módy. Mám dva blogy, které jsou sice krásné, ale bez čtenářů. A to je škoda a sama si tam návštěvnost nezvednu. Berte prosím mé články s nadhledem, není to kniha životních mouder ani zaručených pravd.