Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Já tedy nevím, ale moje banka mi vychází max.  vstříc. Vůbec  nechápu, že si s tou svojí komplikujete život.

0 0
možnosti
KT

Nezoufejte, pin jste sice zapomněla, peníze nelze vybrat, ale zase je to dobře napsané.:-)

Do různých e-shopů jsem vtipně použila různá hesla. Teď se nemohu přihlásit skoro nikam a když chci jiné heslo, často mi to napíše, že k mailu nějaké heslo přísluší.

Kartu jsem si raději ani nepořídila.

0 0
možnosti
PK

Mám pocit, že i když banku nejmenujete, tak je to přesně ta, od které jsem asi před pěti lety utekl a dodnes toho nelituji.

0 0
možnosti
MN

milá Magdaleno, abych zvýšila čtenost Vašich příspěvků na blozích a třeba se i podělila o životní zkušenosti, kterých budu mít přece jen víc (44), tak několik myšlenek k Vaší peripetii s bankovními službami.

Nečekejte, že banka je instituce radící a chránící zájmy svých klientů. Cílem banky je maximalizovat zisk. A to v českých zažitých zvyklostech i v konsekvenci všemi možnými způsoby. Takže smlouva o vedení účtu a s ní spojené "podmínky vedení účtu" jsou šité na míru potřebám banky a mají otevřené "díry" proto, aby chyby či nepozornost klienta byly vždy lehce sankcionovatelné (další zdroj příjmu banky). Kromě těhle oken jsou tam i nástroje prakticky naprostého přenesení rizik na stranu klienta. Co tím myslím? Kdyby naráz velká množina klientů přešla do "mínusu" a peníze vybrala, pak si banka bude muset půjčit hotovost na mezibankovním trhu. A to jsou náklady nad hranici jejích propočtů pro vytvoření plánovaného zisku. Takže toto riziko (přečerpání do mínusu) ošetřuje/sankcionuje u klienta.

Používáte bezkontaktní kartu?!, takže jistě vít, že pokud Vám ji někdo zcizí, ztratíte jí, nebo docela jednoduše se v tlačenici někde na Vás natiskne někdo, kdo si vyhlídne, kam kartu ukládáte a sejme její údaje bezkontaktním skimmerem - pak má identické "naklonované" dvojče a může s kartou operovat jako Vy. Dokud si nevšimnete, že jsou Vám s účtu odepisovány platby a marně budete přemýšlet, cože jste tam a tam kupovala....

Platba bezkontaktní kartou je dávána jako výhoda klientovi. Pěkná šalba - je to jen odstranění přehledu klienta o drobných výdajích - tedy urychlení odtoku peněz z účtu , tankování peněz do ekonomiky, efekt proti "spořivosti".

Mám pokračovat?

0 0
možnosti
Foto

Co k tomu říct? Vyměnit banku!

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 974x
Jsem studentka, fejetonistka, divadelní kritička a velká milovnice módy. Mám dva blogy, které jsou sice krásné, ale bez čtenářů. A to je škoda a sama si tam návštěvnost nezvednu. Berte prosím mé články s nadhledem, není to kniha životních mouder ani zaručených pravd.