Děkujeme za pochopení.
N53a95ď35a 23D35u33b83c29o21v73á
Já tedy nevím, ale moje banka mi vychází max. vstříc. Vůbec nechápu, že si s tou svojí komplikujete život.
K52l79á41r62a 82T53r66n76k59o43v62á
Nezoufejte, pin jste sice zapomněla, peníze nelze vybrat, ale zase je to dobře napsané.
Do různých e-shopů jsem vtipně použila různá hesla. Teď se nemohu přihlásit skoro nikam a když chci jiné heslo, často mi to napíše, že k mailu nějaké heslo přísluší.
Kartu jsem si raději ani nepořídila.
P83a25v20e45l 53K23r29e76j84č72í38ř
Mám pocit, že i když banku nejmenujete, tak je to přesně ta, od které jsem asi před pěti lety utekl a dodnes toho nelituji.
M28i51l20e16n71a 28N56o92v26a49n25s70k89a
milá Magdaleno, abych zvýšila čtenost Vašich příspěvků na blozích a třeba se i podělila o životní zkušenosti, kterých budu mít přece jen víc (44), tak několik myšlenek k Vaší peripetii s bankovními službami.
Nečekejte, že banka je instituce radící a chránící zájmy svých klientů. Cílem banky je maximalizovat zisk. A to v českých zažitých zvyklostech i v konsekvenci všemi možnými způsoby. Takže smlouva o vedení účtu a s ní spojené "podmínky vedení účtu" jsou šité na míru potřebám banky a mají otevřené "díry" proto, aby chyby či nepozornost klienta byly vždy lehce sankcionovatelné (další zdroj příjmu banky). Kromě těhle oken jsou tam i nástroje prakticky naprostého přenesení rizik na stranu klienta. Co tím myslím? Kdyby naráz velká množina klientů přešla do "mínusu" a peníze vybrala, pak si banka bude muset půjčit hotovost na mezibankovním trhu. A to jsou náklady nad hranici jejích propočtů pro vytvoření plánovaného zisku. Takže toto riziko (přečerpání do mínusu) ošetřuje/sankcionuje u klienta.
Používáte bezkontaktní kartu?!, takže jistě vít, že pokud Vám ji někdo zcizí, ztratíte jí, nebo docela jednoduše se v tlačenici někde na Vás natiskne někdo, kdo si vyhlídne, kam kartu ukládáte a sejme její údaje bezkontaktním skimmerem - pak má identické "naklonované" dvojče a může s kartou operovat jako Vy. Dokud si nevšimnete, že jsou Vám s účtu odepisovány platby a marně budete přemýšlet, cože jste tam a tam kupovala....
Platba bezkontaktní kartou je dávána jako výhoda klientovi. Pěkná šalba - je to jen odstranění přehledu klienta o drobných výdajích - tedy urychlení odtoku peněz z účtu , tankování peněz do ekonomiky, efekt proti "spořivosti".
Mám pokračovat?
- Počet článků 26
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 974x